O meni i blogu

Dobrodošli!

Ja sam Jelena Bašević, kreativna putnica iz Beograda.

Blog sam pokrenula u martu 2014. godine zbog potrebe da na kreativan način prenesem svoja putnička iskustva kroz priče i putopise. Međutim, blog se razvijao prateći moj lični razvoj i sada je pred vama internet kutak gde možete čitati znatno raznovrsnije tekstove koje povezuje ljubav prema putovanjima i želja za učenjem i usavršavanjem.

Na blogu ćete naći najviše putopisa iz Španije, a evo i zašto. Studirala sam španski jezik i hispanske književnosti i završila master iz književnih studija u Madridu. Uvek sam se Španiji vraćala ili se Španija vraćala meni.  Život u inostranstvu je presudno uticao na moj kreativni razvoj tako da rado pišem na tu temu kao i o životnim lekcijama koje sam naučila upravo na putovanjima.

Za mnom je nekoliko godina iskustva u različitim kompanijama i profesionalnim okruženjima, a najduže u oblasti digitalnog marketinga. Kroz volonterska iskustva na različitim kulturnim i sportskim događajima, bavila sam se i društvenim mrežama i odnosima sa javnošću i organizacijom. Vremenom sam shvatila da mi najviše „leži“ stvaranje u digitalnom okruženju i društvene mreže kao kanal komunikacije. Zato je blog uspeo da poveže sve moje talente, afinitete i da mi da slobodu da stvaram svoje snove i da ih pakujem u kofere.

Projekti na blogu

U martu 2017. godine započela sam saradnju sa Emili Samčević, mladom novinarkom i stilistinjom iz Beograda.  Naš zajednički rad veoma je doprineo vizuelnom identitetu bloga i od tada se blog razvija u pravcu lifestyle tema.

Posebno sam ponosna na naš projekat „Aprilsko putovanje kroz Vračar“, koji je imao za cilj da predstavi Vračar u nekom sasvim drugačijem svetlu i Beograđanima i posetiocima. Projekat je bio namenjen društvenim mrežama, a nakon serijala postova sa Vračara, napravljena je izložba fotografija u restoranu Kabezza.

Na samom projektu sarađivale smo sa vračarskim restoranima Miamiam i Na ćošku

Saradnje sa brendovima, hotelima, turističkih agencijama i organizacijama:

Gostovanja u emisijama:

Intervjui:

Advertisements

12 komentara

1. Jako sam sretna što sam naletjela na ovaj blog, baš mi se sviđa! 🙂 zrači nekom dobrom energijom, tekstovi su odlično pisani, inspirativni, čak i španjolski (kojeg učim pomalo) mogu testirati – predobro! 🙂

Sviđa mi se

2. Hej, Ivana! 🙂 Hvala na pohvalama! Mnogo mi znači što se dobra energija prepoznaje. Drago mi je što sam te lepo ugostila na svom internet kutku. Čitamo se… 😉

3. Milica · · Odgovor

Da znas Jeco da sam resila da pocem da citam tvoje postove na spanskom 🙂

1. Mnogo mi je drago! 🙂 Jedva čekam da ceo blog bude dostupan na španskom pa da svaki tekst možeš da čitaš na oba jezika.

Sviđa mi se

4. […] je putovanje snažan pokretač unutarnjih promjena jako dobro zna i Jelena Bašević, autorica bloga Snovi u koferima (Facebook stranica) na kojem piše upravo o svojim putničkim […]

5. Sasvim slucajno sam naletela na tvoj blog i planiram da se zadrzim 🙂 Jako mi se dopao:)

1. Drago mi je! hvala ti i dobro došla! 🙂

Sviđa mi se

6. Bravo! Oseca se plemenitost i dobrota.Srdacan pozdrav od Milice i Sashe Lawrence

1. Hvala puuuno, Milice i Saša! 🙂

Sviđa mi se

7. Ćao Jelena! Nominovala sam te za Versatile Blogger Award. Detalje pogledaj kod mene na blogu, u poslednjem tekstu 🙂

1. Hvala na nominaciji Majus! Zanimljiv koncept postovanja… uskoro se pridružujem! 😉

Liked by 1 person

Ostavite komentar, volela bih da čujem vaše mišljenje

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )